Food & Drinks

Kruid je feest volledig af naar eigen smaak

Food & catering

Aan tafel of liever uit het vuistje?

Van ontbijt tot diner en alles daartussen. Van foodtruck tot barbecue, walking dinner, sharing plates en meergangenmenu. Je kan kiezen uit verschillende formules, waarmee je bijna eindeloos kan spelen. Een lievelingsgerecht of speciaal verzoek? Tijdens je locatiebezoek is alles bespreekbaar.

Drinks

En de drank? Die gieten we in een all-in-formule

Wat ons drankaanbod betreft zijn er geen grenzen. Cava, huiswijn, frisdrank, bier en een assortiment sterke bieren zijn standaard inbegrepen. Like to shake things up? Van cocktails tot champagne, aangepaste wijnen, een espressobar en veel meer. Het kan allemaal.

Alles komt uit het hart, en zo haal jij meer uit je moment

Bij Chateau Pironne hebben we een hart voor genieten en beleven. Dat voel je in alles. In de royaal gevulde tafels en ongelimiteerde drankopties, maar ook in de persoonlijke begeleiding bij elk feest. Vanaf het eerste contact denken we met je mee en nemen we alle zorgen van je schouders.

Voorproefje?  Schuif aan tafel bij Maison Pironne

Topwijnen en eten op hoog niveau, gecombineerd met de authentieke kasteelbeleving van Chateau Pironne. Voor dat alles moet je bij Maison Pironne zijn. Sommelier Özkan Yuceel dompelt je onder in een opwindende selectie wijnen & champagnes. Chef Kenneth De Meyer zorgt voor een passende menukaart, die typisch Vlaamse smaken moeiteloos verenigt met wereldse invloeden.

Meer over maison pironne

Veelgestelde vragen

Een vraag over ons domein, service, capaciteit of iets anders? Hiernaast vind je meer uitleg over de voornaamste praktische en andere zaken.

Contact opnemen

Ja, al onze reservaties gebeuren via TableFever. Surft hiervoor naar https://www.tablefever.com/en/restaurant/mXQgM/maison-pironne

In het kasteel en de aangrenzende oranjerie kunnen we maximaal 120-130 zittende gasten verwelkomen. Kies je voor een walking dinner? Dan kunnen er tot 250 gasten deelnemen, waarvan 160-180 in de oranjerie zelf. Als je een nog grotere bijeenkomst in gedachten hebt, kunnen we met stretchtenten in onze tuin bijna elke gewenste capaciteit aan. Dus, jouw droomevenement is bij ons altijd mogelijk!

Je kunt je dansbenen strekken en van de muziek genieten tot 3 uur 's nachts. Na dat tijdstip moet de muziek helaas worden stopgezet. Het is belangrijk op te merken dat deze geluidsvergunning is verleend door het stadsbestuur, en als eventlocatie hebben wij hier geen zeggenschap over. Maar maak je geen zorgen, na het stopzetten van de muziek kunnen jij en je gasten nog genieten van jullie laatste drankje & de sfeer die geleidelijk aan afneemt naar het einde van deze mooie dag!

Bij huwelijksfeesten is de trouwwagen een waardevol onderdeel van de hele ervaring en past deze perfect bij onze locatie. Deze mag dus expliciet voor het kasteel geparkeerd worden. Voor onze andere gasten is er ruime parkeergelegenheid beschikbaar rondom de toegangspoort op straatniveau. Chateau Pironne is gelegen aan een rustige, beboste zijweg van de N70, waar voldoende parkeergelegenheid beschikbaar is. Verwacht je meer dan 60 gasten? Dan zorgen wij standaard voor een parkeerwachter die alles in goede banen leidt. Wat betreft de korte oprit van het domein zelf, is het essentieel om deze vrij te houden om de veiligheid te waarborgen, met name voor de toegang van hulpdiensten en de brandweer.

Het domein is de hele dag van jou. Dat betekent dat je de zaal vanaf 8u 's morgens kunt gebruiken tot 8u de volgende dag. We willen ervoor zorgen dat je voldoende tijd hebt om alles voor te bereiden en te genieten van jouw speciale evenement!

Op de eerste verdieping van Chateau Pironne hebben we een aparte ruimte voorzien. Deze ruimte is primair bedoeld voor jou als gastheer of gastvrouw om je even af te kunnen zonderen, je om te kleden, of specifieke behoeften te vervullen, zoals het geven van borstvoeding of het plaatsen van een kinderbedje. Het is echter belangrijk op te merken dat deze ruimte niet is uitgerust met watervoorzieningen en niet bedoeld is als algemene gastenruimte, noch voor fotoshoots of toegankelijk is voor jullie gasten. Wil je je toch even opfrissen? Dan kan dat altijd aan de wastafels in de toiletten.

Op de eerste verdieping van Chateau Pironne hebben we een aparte ruimte voorzien. Deze ruimte is primair bedoeld voor jou als gastheer of gastvrouw om je even af te kunnen zonderen, je om te kleden, of specifieke behoeften te vervullen, zoals het geven van borstvoeding of het plaatsen van een kinderbedje. Het is echter belangrijk op te merken dat deze ruimte niet is uitgerust met watervoorzieningen en niet bedoeld is als algemene gastenruimte, noch voor fotoshoots of toegankelijk is voor jullie gasten. Wil je je toch even opfrissen? Dan kan dat altijd aan de wastafels in de toiletten.

Nee, we laten geen meerdere feesten tegelijkertijd plaatsvinden. Onze focus ligt volledig op jouw evenement. Of je nu een klein of groot event organiseert, je hebt de locatie helemaal voor jezelf en je gasten, zodat jullie er optimaal van kunnen genieten zonder enige afleiding. Je kunt rekenen op onze onverdeelde aandacht om jouw bijzondere gelegenheid perfect te laten verlopen!

Nee, we laten geen meerdere feesten tegelijkertijd plaatsvinden. Onze focus ligt volledig op jouw evenement. Of je nu een klein of groot event organiseert, je hebt de locatie helemaal voor jezelf en je gasten, zodat jullie er optimaal van kunnen genieten zonder enige afleiding. Je kunt rekenen op onze onverdeelde aandacht om jouw bijzondere gelegenheid perfect te laten verlopen!

Nee, we laten geen meerdere feesten tegelijkertijd plaatsvinden. Onze focus ligt volledig op jouw evenement. Of je nu een klein of groot event organiseert, je hebt de locatie helemaal voor jezelf en je gasten, zodat jullie er optimaal van kunnen genieten zonder enige afleiding. Je kunt rekenen op onze onverdeelde aandacht om jouw bijzondere gelegenheid perfect te laten verlopen!

Absoluut! Chateau Pironne biedt de mogelijkheid om een trouwceremonie te houden in een betoverende omgeving, of je nu de voorkeur geeft voor het kasteel zelf of in onze prachtige tuin met een grote vijver. Wij zorgen voor de volledige aankleding, inclusief een witte loper, ceremoniestoelen, een spreekstoel voor je ceremoniemeester, en een overvloed aan bloemen en planten om de sfeer nog romantischer te maken. Je kunt hier een voorbeeld terugvinden.

Organisatorisch gezien is dit helaas niet mogelijk. Aangezien we beschikken over één feestzaal omvat ons verhuurbeleid altijd het hele domein voor de gehele dag. Dit betekent dat het domein de hele dag exclusief voor jullie beschikbaar is. Als jullie overwegen om het domein voor meerdere dagen af te huren, staan we open om samen met jullie de mogelijkheden en huurprijs te bespreken.

Voor informatie over de huurprijs van ons domein nodigen we je uit om ons aanvraagformulier op onze website in te vullen. Houd er rekening mee dat deze prijs betrekking heeft op de basisverhuur van het domein. Een gedetailleerde prijsofferte op maat stellen wij enkel op na een locatiebezoek, waarbij we al jouw specifieke wensen en behoeften in overweging nemen. We staan klaar om jouw vragen te beantwoorden en je te voorzien van alle informatie die je nodig hebt voor jouw speciale evenement!

Voor informatie over de huurprijs van ons domein nodigen we je uit om ons aanvraagformulier op onze website in te vullen. Houd er rekening mee dat deze prijs betrekking heeft op de basisverhuur van het domein. Een gedetailleerde prijsofferte op maat stellen wij enkel op na een locatiebezoek, waarbij we al jouw specifieke wensen en behoeften in overweging nemen. We staan klaar om jouw vragen te beantwoorden en je te voorzien van alle informatie die je nodig hebt voor jouw speciale evenement!

Voor informatie over de huurprijs van ons domein nodigen we je uit om ons aanvraagformulier op onze website in te vullen. Houd er rekening mee dat deze prijs betrekking heeft op de basisverhuur van het domein. Een gedetailleerde prijsofferte op maat stellen wij enkel op na een locatiebezoek, waarbij we al jouw specifieke wensen en behoeften in overweging nemen. We staan klaar om jouw vragen te beantwoorden en je te voorzien van alle informatie die je nodig hebt voor jouw speciale evenement!

Bij Chateau Pironne werken we niet met een vast tarief, omdat elk trouwfeest uniek is en afhangt van jouw specifieke wensen. Verschillende factoren spelen een rol, zoals de gekozen eetformule (bijvoorbeeld een zittend diner of BBQ), het gebruik van stretchtenten, of het organiseren van een ceremonie in de tuin, etc. Na ons kennismakingsgesprek en een rondleiding in het kasteel stellen wij graag een offerte op maat voor je samen. In deze offerte wordt alles gedetailleerd omschreven, zodat je een duidelijk beeld hebt van de kosten en wat je kunt verwachten voor jouw speciale dag. We streven ernaar om jouw trouwfeest perfect op maat te maken en aan al jouw wensen te voldoen!

Heeft u vragen over allergenen? Contacteer ons. De samenstelling kan steeds wijzigen.

Bij Chateau Pironne bieden we vier standaard eetformules waaruit je kunt kiezen. We hebben een klassiek tafelmenu met 2 tot 3 gangen, een walking dinner of een zittend diner met 5 tot 6 gangen, en een verfijnde BBQ-optie. Maar als je een ander culinair idee hebt, staan we altijd open voor suggesties! Tijdens je locatiebezoek bespreken we graag jouw voorstel. Daarnaast ontvang je bij de offerte altijd onze menukaart. Hieruit kun je vrij kiezen welke gerechten je tijdens je feest wilt serveren. We willen ervoor zorgen dat jouw smaakpapillen en die van je gasten verwend worden!

Natuurlijk! Bij Chateau Pironne hebben we onze eigen cateringservice. Wij nemen wij alle organisatorische lasten uit handen. Je komt aan in een prachtig aangeklede zaal, het feest is klaar om te beginnen, en ons professionele personeel staat paraat. Wij verzorgen de tafelopstelling, linnen, decoratie en het benodigde personeel. Na het feest ruimen we de zaal op en zorgen we voor de schoonmaak. De totale offerte wordt altijd afgestemd op jouw specifieke feest of evenement. Bij Chateau Pironne streven we ernaar om jouw ervaring moeiteloos en onvergetelijk te maken!

Natuurlijk! Bij Chateau Pironne hebben we onze eigen cateringservice. Wij nemen wij alle organisatorische lasten uit handen. Je komt aan in een prachtig aangeklede zaal, het feest is klaar om te beginnen, en ons professionele personeel staat paraat. Wij verzorgen de tafelopstelling, linnen, decoratie en het benodigde personeel. Na het feest ruimen we de zaal op en zorgen we voor de schoonmaak. De totale offerte wordt altijd afgestemd op jouw specifieke feest of evenement. Bij Chateau Pironne streven we ernaar om jouw ervaring moeiteloos en onvergetelijk te maken!

Natuurlijk! Bij Chateau Pironne hebben we onze eigen cateringservice. Wij nemen wij alle organisatorische lasten uit handen. Je komt aan in een prachtig aangeklede zaal, het feest is klaar om te beginnen, en ons professionele personeel staat paraat. Wij verzorgen de tafelopstelling, linnen, decoratie en het benodigde personeel. Na het feest ruimen we de zaal op en zorgen we voor de schoonmaak. De totale offerte wordt altijd afgestemd op jouw specifieke feest of evenement. Bij Chateau Pironne streven we ernaar om jouw ervaring moeiteloos en onvergetelijk te maken!

Voorlopig bieden we geen overnachtingsmogelijkheden in Chateau Pironne aan. We raden echter het nabijgelegen Van der Valk Hotel Beveren aan, dat op slechts twee kilometer afstand ligt. En maak je geen zorgen over het veilig terugkeren van je feest naar het hotel. We bellen lokale taxibedrijven op om ervoor te zorgen dat je gasten na afloop van het feest veilig en comfortabel worden vervoerd. Comfort en gemak op steenworp afstand!

Voorlopig bieden we geen overnachtingsmogelijkheden in Chateau Pironne aan. We raden echter het nabijgelegen Van der Valk Hotel Beveren aan, dat op slechts twee kilometer afstand ligt. En maak je geen zorgen over het veilig terugkeren van je feest naar het hotel. We bellen lokale taxibedrijven op om ervoor te zorgen dat je gasten na afloop van het feest veilig en comfortabel worden vervoerd. Comfort en gemak op steenworp afstand!

In het kasteel en de aangrenzende oranjerie kunnen we maximaal 120-130 zittende gasten verwelkomen. Kies je voor een walking dinner? Dan kunnen er tot 250 gasten deelnemen, waarvan 160-180 in de oranjerie zelf. Als je een nog grotere bijeenkomst in gedachten hebt, kunnen we met stretchtenten in onze tuin bijna elke gewenste capaciteit aan. Dus, jouw droomevenement is bij ons altijd mogelijk!

In het kasteel en de aangrenzende oranjerie kunnen we maximaal 120-130 zittende gasten verwelkomen. Kies je voor een walking dinner? Dan kunnen er tot 250 gasten deelnemen, waarvan 160-180 in de oranjerie zelf. Als je een nog grotere bijeenkomst in gedachten hebt, kunnen we met stretchtenten in onze tuin bijna elke gewenste capaciteit aan. Dus, jouw droomevenement is bij ons altijd mogelijk!

In het kasteel en de aangrenzende oranjerie kunnen we maximaal 120-130 zittende gasten verwelkomen. Kies je voor een walking dinner? Dan kunnen er tot 250 gasten deelnemen, waarvan 160-180 in de oranjerie zelf. Als je een nog grotere bijeenkomst in gedachten hebt, kunnen we met stretchtenten in onze tuin bijna elke gewenste capaciteit aan. Dus, jouw droomevenement is bij ons altijd mogelijk!